PRAKTISK INFORMATION

Konsultation:
Konsultation foregår kun efter aftale.
Telefonkonsultation:
Telefonkonsultationen er dagligt mellem kl. 08.00 - 09.00. Her sidder lægen ved telefonen.
Telefonkonsultationen bedes anvendt ved akut opstået sygdom samt ved anmodning om hjemmebesøg.
Desuden gives svar på forskellige prøver og undersøgelser.
Tidsbestilling og receptfornyelse:
I tidsrummet kl. 09.00 - 12.00 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser samt oplyser resultater af rutineprøver.
Kommunikation via hjemmesiden:
Ved klik på den gule knap E-KONS LOGIN på forsiden kan du bestille tid, forny vanlig medicin og skrive korte spørgsmål til lægen.
Elektroniske henvendelser tilstræbes besvaret indenfor 3 hverdage og kan således ikke bruges ved AKUT sygdom.
Klik på knappen og opret dig som bruger.
Specielt vedrørende medicin:
Stærk smertestillende medicin (f.eks morfinpræparater) og afhængighedsskabende medicin (f.eks sovemedicin, ADHD og beroligende medicin) kan ikke fornys via hjemmesiden, og skal som hovedregel fornys ved personligt fremmøde ved en tid i klinikken.
Dagring:
Klinikken er med i Dagring ordning.
Ved AKUT opstået sygdom mandag - torsdag efter kl. 14.00 og fredag efter kl. 12.00 vil du via telefonen blive henvist til en af de andre læger i Kalundborg.
Lægevagten:
Efter kl. 16.00 samt i weekenden og på helligdage kan lægevagten kontaktes på tlf. 70 15 07 00.
Skadeklinik:
Ved behov for hjælp via skadeklinik, skal der altid ringes før fremmøde. Kontakt akuttelefonen på tlf. 70 15 07 08.
Eventuelt betaling:
Såfremt din konsultation ikke er dækket af sygesikringen (f.eks. ved rejsevacciner, motorattest, diverse attester og lign.) bedes du betale honoraret i sekretariatet inden konsultationen. Ved tvivl kontakt sekretariatet.
Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager betalingskort. Kontant betaling eller mobile pay er muligt.