PRAKTISK INFORMATION


Konsultation:

Konsultation foregår kun efter aftale.

 

Telefonkonsultation:

Telefonkonsultationen er dagligt mellem kl. 08.00 - 09.00. Her sidder lægen ved telefonen.

Telefonkonsultationen bedes anvendt ved akut opstået sygdom samt ved anmodning om hjemmebesøg.
Desuden gives svar på forskellige prøver og undersøgelser.

 

Tidsbestilling og receptfornyelse:

I tidsrummet kl. 09.00 - 12.00 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser samt oplyser resultater af rutineprøver.

 

Kommunikation via hjemmesiden:

Ved klik på den gule knap E-KONS LOGIN på forsiden kan du bestille tid, forny vanlig medicin og skrive korte spørgsmål til lægen.

Elektroniske henvendelser tilstræbes besvaret indenfor 3 hverdage og kan således ikke bruges ved AKUT sygdom.

Klik på knappen og opret dig som bruger.

 

Specielt vedrørende medicin:

Stærk smertestillende medicin (f.eks morfinpræparater) og afhængighedsskabende medicin (f.eks sovemedicin, ADHD og beroligende medicin) kan ikke fornys via hjemmesiden, og skal som hovedregel fornys ved personligt fremmøde ved en tid i klinikken.

 

Dagring:

Klinikken er med i Dagring ordning.

Ved AKUT opstået sygdom mandag - torsdag efter kl. 14.00 og fredag efter kl. 12.00 vil du via telefonen blive henvist til en af de andre læger i Kalundborg.

 

Lægevagten:

Efter kl. 16.00 samt i weekenden og på helligdage kan lægevagten kontaktes på tlf. 70 15 07 00.

 

Skadeklinik:

Ved behov for hjælp via skadeklinik, skal der altid ringes før fremmøde. Kontakt akuttelefonen på tlf. 70 15 07 08.

 

Eventuelt betaling:

Såfremt din konsultation ikke er dækket af sygesikringen (f.eks. ved rejsevacciner, motorattest, diverse attester og lign.) bedes du betale honoraret i sekretariatet inden konsultationen. Ved tvivl kontakt sekretariatet. 

Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager betalingskort. Kontant betaling eller mobile pay er muligt.